Over

Sanne Nina Rietvelt

Wie ben ik eigenlijk?

Hartstikke Nederlands, maar toch ook weer niet. Ik ben in 1993 geboren in Den Haag. Vraag me niet hoe het daar toen was, want een aantal jaren later ging het hele gezin de grens over en woonden we plots in België. Betaalbare huizen, grote tuin, je snapt het wel.

Na al die jaren in het zuiden zou je denken dat ik een aardig woordje Frans spreek, maar ook dat valt tegen. Ik ruilde Frans namelijk al vrij snel in voor Engels en Japans toen ik besloot Japanse studies aan de KU Leuven op te pakken. Daarnaast ben ik altijd lekker creatief bezig gebleven. Van korte verhalen schrijven en pielen met Adobe programma’s tot amateur fotografie en beeldbewerking.

Fast-forward door een hoop niet-zo-spannende gebeurtenissen en hier zijn we dan. Weer die grens over, in Rotterdam en iedere dag bezig met marketingteksten schrijven.

Hoe het begint

In hac habitasse platea dictumst. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nam eu nunc non augue tincidunt suscipit. Suspendisse potenti. Aliquam erat volutpat. Integer vel turpis sed purus scelerisque euismod. Sed vehicula magna at lacus interdum, quis laoreet nulla condimentum. Aliquam erat volutpat. Cras et nulla in turpis consectetur suscipit. Vivamus lobortis, risus sit amet cursus tincidunt, erat turpis placerat ex, ut placerat justo lorem vel ligula. Fusce non diam felis.

Projecten met success

Tekstwerk in het wild

Automatiseer je WooCommerce store met onze plugins!

Werkwijze

Wat er onderweg gebeurt

Elkaar beter leren kennen

Het begint met uitzoeken wat jullie merk uniek maakt: de toon, de sfeer en de dingen die typisch zijn voor hoe jullie werken.

Hoe duidelijker de identiteit, hoe sterker de tekst.

informatie verzamelen

Achtergrondinformatie, losse gedachten, halve zinnen — alles gaat het notitieboekje in.

We benadrukken wat klanten willen weten en schrappen wat ze niet nodig hebben.

puzzelen tot het logisch klinkt

Schuiven, schrappen, herhalen. Soms werkt iets in één keer, soms moet het drie rondjes mee. Het hoort erbij.

Je krijgt een eerste draft in docs of je websiteomgeving.

BIJSCHAVEN TOT HET STAAT

Je geeft feedback, ik finetune. Net zolang tot het verhaal klopt, goed klinkt én het precies doet wat het moet doen.

We controleren ook op online leesbaarheid en zoektermen.

Woorden die niet meewerken?